I over 100 år har GC Rieber Salt levert salt i hele Norge – til prosessindustri, fiskeri, veisalting, næringsmidler, og landbruk.
For å møte etterspørselen fra fiske- og næringsmiddelindustrien utenfor Norge, lanserer GC Rieber merkevaren Norsal.
Strategi og design hjelper en av Norges eldste leverandører av salt å etablere ny merkevare internasjonalt.
I over 100 år har GC Rieber Salt levert salt i hele Norge – til prosessindustri, fiskeri, veisalting, næringsmidler, og landbruk.
For å møte etterspørselen fra fiske- og næringsmiddelindustrien utenfor Norge, lanserer GC Rieber merkevaren Norsal.
Norsal-produktene bygger på troverdigheten i den lange historien til GC Rieber, og er tydelig rettet mot bruk i produksjon av mat.
Innoventi har bidratt med strategi, utvikling av navn og ny visuell identitet.
Nye produktnavn kommuniserer tydelig på tvers av landegrenser, og bygger opp merkevaren Norsal.
Den visuelle identiteten gjør kvaliteter som er unike for Norsal lette å kjenne igjen.
Nordiske røtter reflekteres i et enkelt og klart formspråk. Kjølige farger skaper assosiasjoner til renhet og hav.
Stiliserte motiver beskriver produktenes naturlige opphav i sjø og fjell.
Et detaljert og gjennomarbeidet design gjenspeiler den høye kvaliteten kundene kan forvente.