friluftslivskulen.no

Nordfjord folkehøgskule

Nordfjord folkehøgskule har posisjonert seg som “friluftslivskulen” blant norske folkehøyskoler. I et marked med hard konkurranse om søkerne, har Nordfjord blitt et tydelig valg for ungdom som ønsker å utforske friluftsliv.

Nordfjord Web Page 1

Innoventi har vært skolens byrå på merkevarestrategi, design og markedsføring i en årrekke. Nettstedet til skolen et viktig i verktøy i kommunikasjonen med potensielle elever.

Friluftslivskulen.no inngår som en del av skolens digitale strategi. Nettstedet er utformet som et magasin, ikke en tradisjonell informasjonsportal. Hyppige oppdateringer skjer hovedsaklig på sosiale medier. Magasinformatet, med store bilder av høy kvalitet, gir en sanselig og emosjonell forsmak på hva Nordfjord kan tilby.

Nordfjord Web Page 3

Nettstedet bruker fotografi til å presenterer livet og opplevelsene på skolen.

Skolen har lang tradisjon for fotokonkurranser, og flere av elevene og lærerne er dyktige fotografer.

Nordfjord Web Page 2

Bilder tatt av elevene er troverdige sosiale bevis på at Nordfjord Folkehøgskule gir gode opplevelser.

Nordfjord Web Page 4

Nettstedet er bygget opp slik at en elevredaksjon selv kan drifte og vedlikeholdet det. Malene legger til rette for bilder i fullskjermformat.

Slik blir nettstedet et verktøy for å fortelle storslåtte historier om naturopplevelsene som venter elevene på Nordfjord.

Nordfjord Web Page 6
Nordfjord Web Page 5

Vår leveranse

  • Digital strategi
  • Webdesign

Flere prosjekter