Friluftslivskulen

Tydelig merkevare hjelper Nordfjord Folkehøgskule å fylle skolen. År etter år.

Kunde

Nordfjord Folkehøgskule

Tjenester

Design Strategi Markedsføring

År

2020

Friluftslivskulen

Tydelig merkevare hjelper Nordfjord Folkehøgskule å fylle skolen. År etter år.

Kunde

Nordfjord Folkehøgskule

Tjenester

Design Strategi Markedsføring

År

2020

Friluftslivskulen

Tydelig merkevare hjelper Nordfjord Folkehøgskule å fylle skolen. År etter år.

Kunde

Nordfjord Folkehøgskule

Tjenester

Design Strategi Markedsføring

År

2020

I et marked med hard konkurranse om søkerne, har Nordfjord blitt førstevalget for ungdom som vil utforske friluftsliv.

Innoventi har hjulpet skolen med strategi, design og markedsføring i over 25 år. Sammen med elever og ansatte har vi bygget opp en solid, lett gjenkjennelig merkevare.

I et marked med hard konkurranse om søkerne, har Nordfjord blitt førstevalget for ungdom som vil utforske friluftsliv.

Innoventi har hjulpet skolen med strategi, design og markedsføring i over 25 år. Sammen med elever og ansatte har vi bygget opp en solid, lett gjenkjennelig merkevare.

I et marked med hard konkurranse om søkerne, har Nordfjord blitt førstevalget for ungdom som vil utforske friluftsliv.

Innoventi har hjulpet skolen med strategi, design og markedsføring i over 25 år. Sammen med elever og ansatte har vi bygget opp en solid, lett gjenkjennelig merkevare.

Et brukervennlig CMS gjør det lett for elevredaksjonen å publisere historier fra Nordfjord.

Slik blir nettstedet et verktøy for å fortelle om naturopplevelsene som venter.

Et brukervennlig CMS gjør det lett for elevredaksjonen å publisere historier fra Nordfjord.

Slik blir nettstedet et verktøy for å fortelle om naturopplevelsene som venter.

Et brukervennlig CMS gjør det lett for elevredaksjonen å publisere historier fra Nordfjord.

Slik blir nettstedet et verktøy for å fortelle om naturopplevelsene som venter.

Resultater

Full skole allerede i mars

93% av søkerne har skole som førstevalg

Oppnådd posisjon som «frilufstlivsskulen»

Resultater

Full skole allerede i mars

93% av søkerne har skole som førstevalg

Oppnådd posisjon som «frilufstlivsskulen»

Ved å bruke TikTok og Instagram som hovedkanaler har vi bistått Nordfjord med digital markedsføring. Dette har forsterket deres synlighet og engasjement på disse plattformene.

Ved å bruke TikTok og Instagram som hovedkanaler har vi bistått Nordfjord med digital markedsføring. Dette har forsterket deres synlighet og engasjement på disse plattformene.

Ved å bruke TikTok og Instagram som hovedkanaler har vi bistått Nordfjord med digital markedsføring. Dette har forsterket deres synlighet og engasjement på disse plattformene.

Ungdom og foreldre bruker brosjyrer til å sammenlige folkehøgskoler, og danne seg et inntrykk av skolene i ro og mak. Høy trykkvalitet og sobert design bidrar til å skape et godt inntrykk av Nordfjord.

Ungdom og foreldre bruker brosjyrer til å sammenlige folkehøgskoler, og danne seg et inntrykk av skolene i ro og mak. Høy trykkvalitet og sobert design bidrar til å skape et godt inntrykk av Nordfjord.

Ungdom og foreldre bruker brosjyrer til å sammenlige folkehøgskoler, og danne seg et inntrykk av skolene i ro og mak. Høy trykkvalitet og sobert design bidrar til å skape et godt inntrykk av Nordfjord.

Vil du vite mer?

Snakk med Ståle.

Ståle Almenning

Rådgiver

Vil du vite mer?

Snakk med Ståle.

Ståle Almenning

Rådgiver