Friluftslivskulen
Tydelig merkevare hjelper Nordfjord Folkehøgskule å fylle skolen. År etter år.
Kunde
Nordfjord Folkehøgskule
Tjenester
Design Strategi Markedsføring
År
2020
Friluftslivskulen
Tydelig merkevare hjelper Nordfjord Folkehøgskule å fylle skolen. År etter år.
Kunde
Nordfjord Folkehøgskule
Tjenester
Design Strategi Markedsføring
År
2020
Friluftslivskulen
Tydelig merkevare hjelper Nordfjord Folkehøgskule å fylle skolen. År etter år.
Kunde
Nordfjord Folkehøgskule
Tjenester
Design Strategi Markedsføring
År
2020
I et marked med hard konkurranse om søkerne, har Nordfjord blitt førstevalget for ungdom som vil utforske friluftsliv.
Innoventi har hjulpet skolen med strategi, design og markedsføring i over 25 år. Sammen med elever og ansatte har vi bygget opp en solid, lett gjenkjennelig merkevare.
I et marked med hard konkurranse om søkerne, har Nordfjord blitt førstevalget for ungdom som vil utforske friluftsliv.
Innoventi har hjulpet skolen med strategi, design og markedsføring i over 25 år. Sammen med elever og ansatte har vi bygget opp en solid, lett gjenkjennelig merkevare.
I et marked med hard konkurranse om søkerne, har Nordfjord blitt førstevalget for ungdom som vil utforske friluftsliv.
Innoventi har hjulpet skolen med strategi, design og markedsføring i over 25 år. Sammen med elever og ansatte har vi bygget opp en solid, lett gjenkjennelig merkevare.
Et brukervennlig CMS gjør det lett for elevredaksjonen å publisere historier fra Nordfjord.
Slik blir nettstedet et verktøy for å fortelle om naturopplevelsene som venter.
Et brukervennlig CMS gjør det lett for elevredaksjonen å publisere historier fra Nordfjord.
Slik blir nettstedet et verktøy for å fortelle om naturopplevelsene som venter.
Et brukervennlig CMS gjør det lett for elevredaksjonen å publisere historier fra Nordfjord.
Slik blir nettstedet et verktøy for å fortelle om naturopplevelsene som venter.
Resultater
Full skole allerede i mars
93% av søkerne har skole som førstevalg
Oppnådd posisjon som «frilufstlivsskulen»
Resultater
Full skole allerede i mars
93% av søkerne har skole som førstevalg
Oppnådd posisjon som «frilufstlivsskulen»
Ved å bruke TikTok og Instagram som hovedkanaler har vi bistått Nordfjord med digital markedsføring. Dette har forsterket deres synlighet og engasjement på disse plattformene.
Ved å bruke TikTok og Instagram som hovedkanaler har vi bistått Nordfjord med digital markedsføring. Dette har forsterket deres synlighet og engasjement på disse plattformene.
Ved å bruke TikTok og Instagram som hovedkanaler har vi bistått Nordfjord med digital markedsføring. Dette har forsterket deres synlighet og engasjement på disse plattformene.
Ungdom og foreldre bruker brosjyrer til å sammenlige folkehøgskoler, og danne seg et inntrykk av skolene i ro og mak. Høy trykkvalitet og sobert design bidrar til å skape et godt inntrykk av Nordfjord.
Ungdom og foreldre bruker brosjyrer til å sammenlige folkehøgskoler, og danne seg et inntrykk av skolene i ro og mak. Høy trykkvalitet og sobert design bidrar til å skape et godt inntrykk av Nordfjord.
Ungdom og foreldre bruker brosjyrer til å sammenlige folkehøgskoler, og danne seg et inntrykk av skolene i ro og mak. Høy trykkvalitet og sobert design bidrar til å skape et godt inntrykk av Nordfjord.